Vers l’autonomia del disseny gràfic
Sumari de l’article
- La irrupció de la cultura de massa (del 1914 al 1923-29)
- Hi ha un disseny noucentista?
- El grafisme déco i el cas Myrurgia
- La publicitat esdevé una tècnica
- Un cartellisme amb ismes: el grafisme publicitari (1924-49)
- El cartellisme de guerra
- Records de postguerra
- De dibuixants publicistes a grafistes (1949-66)
- Les bases del ressorgiment gràfic de Catalunya
- La irrupció dels Grafistes
- Grafisme i publicitat (1966-71)
- La formulació d’una avantguarda autòctona (1971-79)
- Estabilitat professional i quotidianitat del disseny (1979-92)
- Arran del 2000 i després del 1992
Aquest contingut és +enciclopèdia.
Si ja estàs registrat inicia sessió
Si encara no estàs registrat dona't d'alta
@ Grup Enciclopèdia Catalana
Les vostres dades passaran a formar part d'un fitxer automatitzat propietat d'Enciclopèdia Catalana SLU (NIF B08189680) amb la finalitat d'informar-vos dels productes, serveis i altres activitats culturals de les empreses del Grup Enciclopèdia Catalana. Disposeu del dret a oposició, accés, rectificació o cancel·lació de les vostres dades. Per a exercir-lo, només cal que us poseu en contacte amb nosaltres a Josep Pla, 95 - 08019 Barcelona, o per correu electrònic a comunicacio@grec.cat.